KOMUNIKACIJA

Tikslingai ir profesionaliai į komunikacijos strategiją integruojama tvarumo tema aiškiai ir skaidriai informuoja suinteresuotąsias šalis apie įmonės ar organizacijos tvarumo tikslus, iniciatyvas ir pažangą. Tai leidžia ne tik atskleisti, paaiškinti ir pagrįsti tvarumo teiginius, griauti mitus, bet ir padeda efektyviau siekti išsikeltų tvarumo tikslų.

Apie savo tvarumą galima informuoti – tiesiog viešinant tvarumo ataskaitą, bet galima ir komunikuoti – aktyviai kalbėti su savo suinteresuotomis šalimis apie tikslus, rūpimas temas, prioritetus, sėkmes ir iššūkius. Būtent tokios tvarumo komunikacijis tikslas – formuoti bendrą suvokimą apie tvarumą, iššūkius ir kurti pasitikėjimą.

TVARUMO KOMUNIKACIJOS STRATEGIJA IR ĮGYVENDINIMAS

Kas svarbu komunikuojant apie tvarumą?

Tai daryti atsakingai – apie tvarumą kalbėti aiškiai ir skaidriai, pateikiant tikslią, nuoseklią ir pagrįstą informaciją. Štai principai, kuriais patariame vadovautis kuriant ir įgyvendinant tvarumo komunikacijos strategiją:

  • Atskleisti aiškius tikslus

  • Kalbėti pagrįstais teiginiais

  • Komunikuoti įtikinamas ir įkvepiančias žinutes

  • Tai daryti skaidriai

  • Užtikrinti, kad informacija būtų prieinama ir patikrinama

​Mūsų patyrusių tvarumo ir komunikacijos specialistų komanda padės jums parengti profesionalią tvarumo komunikacijos strategiją ir apie savo tvarumo tikslus, pastangas ir iššūkius kalbėti pagrįstai, atvirai ir unikaliai.